چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 14 ارديبهشت 1397
بازدید : 3
نویسنده : امیرحسین جلالی

همان طور که می‌دانید ایجاد روابط معنی‌دار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا به حساب می‌آید. هر کسب‌وکاری می‌تواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاس‌بندی کند.

شما به کمک استراتژی‌های محتوا که در ادامه عنوان کرده‌ایم، می‌توانید روند جذب کاربران خود را چند برابر افزایش دهید:

– اجازه بدهید مشتریان نیاز‌های خودشان را پیدا کنند: در متد‌های فروش قدیمی، شرکت‌ها اهداف کمپانی را در اولویت قرار می‌دهند. در صورتی که در متد فروش بر پایه روابط معنادار، اول باید نیاز مشتری را درنظر گرفت. در مورد نیاز مشتری خود تحقیق کنید و سپس در محور آن نیاز، به تولید محتوا بپردازید. در اینجاست که مشتری با دیدن مطلبی در رابطه با نیازش، یک ارتباط خوب با شما برقرار خواهد کرد.

– از محتوا برای افزایش ارزش‌ها بهره ببرید: فروش بر پایه ارتباطات قوی، به ارزش شما می‌افزاید. شما باید با درنظر گرفتن نیازهای اصلی مخاطبانتان، شرایط را برای ارتباط گیری بهتر کنید. شما می‌توانید با ارسال محتواهای ارزشمند تحت ایمیل، در ذهن مخاطبان جدیدتان برای خود ارزش و جایگاهی خاص ایجاد کنید.

– ارتباطات واقعی ایجاد کنید: در گذشته، فروشندگان با عنوان کردن مزایای محصولاتشان به جذب مخاطب می‌پرداختند. اما در فروش به واسطه رابطه موثر، در درجه اول باید به مشتری گوش کرده و خواستار این باشید که نیاز دقیق او چیست تا آن را برآورده کنید. در ادامه شما می‌توانید با محتواهای مفید، آن مشتری را همچنان جذب کرده و به او نشان دهید که به فکر نیازش هستید.

در آخر بدانید که اشتراک گذاری محتوا های ارزشمند، باعث ارزشمند شمرده شدن خود شما هم می‌شود. مشتری‌ها تشنه دانش هستند و با اطلاع رسانی به آنها می‌توانید به خوبی نقش خود را ایفا کرده و آنها را به مشتری‌های وفادار خود تبدیل کنید.




:: برچسب‌ها: کسب و کار اینترنتی , کسب و کار آنلاین , کسب و کار , کار در منزل , کار اینترنتی , کسب درآمد از سایت , طراحی سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , دیجیتال مارکتینگ , راه اندازی کسب و کار اینترنتی , سئو سایت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش کسب و کار اینترنتی و آدرس kasbokareonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com